ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

مهر مبارک

1394/7/1 9:24
نویسنده : مامان فرانک
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسرم 

مهر ماه و بوی مدرسه و زیباییهاش مبارک بوی کتاب نو و یافتن دوستان جدید مبارک بوی پاییز و قشنگیهاش مبارک همه زیباییهای علم و دانش مبارکت باشه عزیز دل مادر 

امسال مهر ماه ما کاملا با سالهای قبل فرق میکنه ما یه پسر کوچولو ناز داریم که قراره امسال بره پیش دبستانی و این پسر کوچولو پیش دبستانی ما یک بار دیگه دنیای ما رو دگرگون کرده و ما رو به تکاپو و جنب و جوش وا داشته تا بهترینها رو براش انتخاب کنیم و ما رو برده به گذشته ایی که خودمون سالها پیش داشتیم و حالا شده بهترین خاطرات زندگیمون یعنی یادگیری همه چیزهایی که نمیدونستیم و مشتاق اموختن بودیم 

امروز اول مهر 1394 من و ارشیا و بابایی سه تایی رفتیم پیش به سوی دنیا جدیدی از زندگیمون یعنی یافتن علم و دانش و یادگیری زندگی در آغوش مدرسه امیدوارم بهترین و شیرینترین لحظه های زندگیت باشه برات.....برای من مدرسه بهترین و زیباترین روزهای زندگیم بود و همش خاطرات خوب دارم و وقتی یادش می افتم اشک تو چشمام جمع میشه و با خوبی یاد میکنم اون روزها رو.......آرزو دارم برای پسر خوبم هم همینطوری باشه بهترین و قشنگترین لحظه های زندگی یعنی مدرسه. معلم.دوست. و کتاب.......

اینم ارشیا جان در اولین روز از ماه مهر 

در این روز قشنگ ......

هر چه آسایش روح ,

هر چه آرامش دل,

هر چه تقدیر بلند ,

هر چه لبخند قشنگ,

هر چه از لطف خداست ,

همه تقدیم تو باد .....,

بوسبوسمحبتمحبتبوسمحبتمحبتبوسبوس

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)