ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

تعطیلی هفته گذشته.....

1392/10/10 1:13
نویسنده : مامان فرانک
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگ مرد کوچکم

هفته گذشته دوشنبه (٢/١٠ اربعین حسینی)تعطیل بود ظهر رفتیم خونه خاله بابایی نذری داشتن من و شما و بابا سه تایی رفتیم خونه خاله و بوی غذای نذری تمام کوچه پر کرده بود واقعا این غذای نذری چی داره که اینقدر خوشمزه میشه نمیدونم مثل سالهای قبل نتونستیم زیاد اونجا باشیم و بهشون کمک کنیم بابایی کار داشت و باید برمیگشتیم غذامون گرفتیم و اومدیم خونه خوردیم قبلشم غذای عمه روشنک بردیم دادیم

غروب هم رفتیم بیرون و چرخی زدیم چون همش میگفتی من ببرین پارک و هوا هم خیلی سرد بود و نمیشد بریم پارک قرار شد بریم پارک رویای کوچولوها تا اونجا راحت بازی کنی 

 چون دوستم بهم از قبل گفته بود که شب بیاین خونمون نذری داریم با بابایی رفتیم جلوی درب منزلشون و من غذامون گرفتم و بعدش رفتیم پارک

تو پارک با یه آقا پسری دوست شده بودی که اسمش متین بود اینم عکس از دوتاتون و کلی هم با هم بازی کردین

روز جمعه هم خاله فرزانه اینا اومدن پیشمون که خیلی بهمون خوش گذشت و شما و آرین جون حسابی با هم بازی کردین و من که از دیدنتون و با هم بودنتون توی دلم چقدر خوشحال بودم ولذت میبردم همیشه شاد و سلامت باشین..... عاشق دوتاتونم

ولی تو عکس انداختن اصلا همکاری نمیکردین نمیشد ازتون عکس بندازیم خلاصه که من و خاله دوربین به دست سعی میکردیم از بازیهاتون و کاراتون عکس بگیریم که خیلی موفقیت آمیز نبود  بیشتر عکسای من خوب نشده یکی دو تا عکس خوب شدن اونا رو برای یادگاری میزارم

نمیدانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی

فقط یک آرزو دارم , که در دنیای شیرینت

میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره مامان مرسانا
10 دی 92 17:05
چه بامزه ارشیا و دوستش متین شبیه هم افتادن
مامان فرانک
پاسخ
آره عزیزم واقعا شبیه همند
فاطمه(مامان متین)
11 دی 92 23:27
نوش جونتون
شکلات من ایدین
21 دی 92 2:00
سلام مامانی و ارشیا جون گل پسری حسابی بازی کردی و خوش گذروندی ایشالا همیشه خوش باشی عزیزم مامانی خیلی خوب به بچه میرسی و سرگرمش میکنی متاسفانه من نمیدونم ایدین رو کجا ها ببرم اخه سنش هنوز کوچیکه هیچ کلاسی نمیپذیرنش باید خودم تو خونه باهاش کار کنم که موندم چکار کنم
مامان فرانک
پاسخ
عزیزم منم خیلی با هاش کار نمیکنم ولی یه چیزایی بلدمانواع کتابهای کودک تو کتاب فروشیها هست که قیمتشونم خیلی خوب هر دفعه چند تا بخرین و باهاش کار کنین آیدین جون ببینید به چی علاقه نشون میده همون کتابهارو براش بخرین تازه کتابها بهتون ایده هم میده
مامان آیلا
21 دی 92 9:05
واقعا این دو تا همون روز با هم دوست شدن خیلی شبیه هستند برادر نباشن پسر عمویی و... که هستند
مامان فرانک
پاسخ
آره عزیزم همون روز با هم دوست شدنمنم باهاتون موافقم که شبیه همند
TGWVdH7XvYRua0poMQJVYPzIEk-elJ1O1BsSc9Q7WgO32oCfntYsRpy_ka-Re2sJ
26 دی 92 18:15
خاله فرزانه: قربونت برم من خاله جون انشاالله همیشه خوشحال وشاد باشی گلم
مامان فرانک
پاسخ
ممنون خاله مهربونم