ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

مامان فرانک تو مسابقه آشپزی اول شد........

1393/2/24 12:47
نویسنده : مامان فرانک
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوردونه مامانValentine smiley 055

میدونی که خیلی دوست دارمValentine smiley 119

تو اسفند ماه شنیدم یه مسابقه آشپزی از طرف معاونت شهرداری منطقه و معاونت صنایع غذایی برگزار خواهد شد و از مادران عزیز دعوت شده تا تو این مسابقه شرکت کنند و مسابقه شامل هر نوع خوراکی خانگی از جمله غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و انواع دسر و کیک و شیرینی و........... هر نوع غذایی که پخت خانگی داشته باشد هدف هم ترویج سنتهای ایرانی و غذاهای سالم و مفید که دستپخت مامانای عزیز باشه و بتونیم بچه ها رو به خوردن غذاهای متنوع تشویق کنیم ضمن اینکه سالمتر و مفیدتر و از فست فودها کمتر استفاده بشه......

منم فقط به خاطر حضور جمعی این کار و آشنا شدن با مامانای باسلیقه و آشنایی با انواع خوراکیها و غذاهای سنتی ایرانی تو این مسابقه شرکت کردم و واقعا روز خیلی خوبی بود و کلی چیز یاد گرفتم و با مامانی زیادی آشنا شدم و ضمن اینکه ارشیا هم پیشم بود و اونم دوستای زیادی پیدا کرد و خیلی هم بهش خوش گذشته بود و منم کیک درست کردم برای مسابقه البته اگه چیزی هم درست نمیکردیم میتونستیم تو برنامه هاشون شرکت کنیم و از آشپزیهای مختلفی که شده بود استفاده کنیم ........خلاصه که روز به یاد موندنی شد برامون.......Valentine smiley 186

تا اینکه چند وقت پیش بهم خبر دادن که تو مسابقه نفر اول شدم  اصلا فکرش نمیکردم هر چند برنده شدن یا نشدن برام ملاک نبود من چون به آشپزی علاقه دارم  دوست داشتم شرکت کنم تا چیزای متنوع تر یاد بگیرم و همون طور که گفتم کار گروهی و آشنا شدن با مامانای دیگه و خوردن و دیدن غذای متنوع و آشنایی با سنتهای خودمون برام بیشتر جذابیت داشت تا خود مسابقه ولی مسابقه انگیزه ای بود تا شرکت کننده بیشتر بشه.....

البته نحوه مسابقه هم جالب بود چون هم داور داشتن از طرف خودشون و هم همه شرکت کنندگان میتونستن از غذاها بچشن و در پایان رای بدن و بهم گفتن بیشترین رای من آوردم و نفر اول شدم ........

اینم عکس کیکهایی که درست کرده بودم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مریم(مامان کیان)
24 اردیبهشت 93 15:46
منمیگم خوش به حال ارشیا با اینمامان اش حق دارم ببین آشپزی اش هم بیسته مثل کاردستی هایی که با پسرش درست میکنه
مامان فرانک
پاسخ
عزیزم ممنون لطف داریخودتونم همینطور خوش سلیقه هستین این از وب کیان میشه فهمید مریم جون
مامان زهره
29 اردیبهشت 93 0:52