ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

پاییز با اومدن باران زیباتر شد

1392/8/5 14:49
نویسنده : مامان فرانک
1,614 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  دلبر شیرینمممم

امروز شهرمون زیبا تر از همیشه شده بود بالاخره بعد از این همه آلودگی هوا و گردو غبار و ویروس و بیماری بارون قشنگی خودش به رخ کشید و دل هواداراش شاد و خوشحال کرد بعد از این همه انتظار پاییز زیبایی خودش نشون داد و با اومدن بارون چقدر همه چیز زیباتر به نظر میرسه من که خیلی خوشحالم با این   هوای بارونی خدا کنه به این زودیا تموم نشه.....

 شکلک های محدثه

من و پسرم از خونه صبح زدیم بیرون کلی مادر و پسر تو این هوای عاشقونه دلبری کردیم با هم قدم زدیم و خوش گذروندیم کوتاه بود ولی رویایی و دلچسب بود ارشیا هم خیلی خوشش اومده بود....

یاد این شعر دوران دبستانم افتادم

باز باران

با ترانه

با گهرهای فراوان

میخورد بر بام خانه

.................

(یادش بخیر چقدر زمان زود میگذره)

عزیز دل مامان.....

 

پاییزی را دوست دارم

که بارانش فقط

برای شستن غمهای تو ببارد.......

 

 شکلک های محدثه

فدااااااااااااااات بشه مامانییییییییییییییییی

خیلی خوشحال بودی ..... حسابی از دیدن بارون کیف کرده بودی....

عاشق چتری ....چتر مامانی دستت بود و بازش میکردی  دوباره بارون قطع میشد میبستی به محض اینکه چند قطره بارون میومد سریع بازش میکردی......شکلک های محدثه

ارشیا خان و چتر مامانش......شکلک های محدثه

بعد از پیاده روی و نفس کشیدن تو این هوای دلپذیر رفتیم برای ارشیا چتر خریدیم این سلیقه و انتخاب خودت من هیچ نظری ندادم فقط پولش پرداخت کردم.... البته اینم بگم پارسال یه چتر کوچکتر از این خودم برات خریدم ولی از بس باهاش بازی کرده بودی خرابش کردی....شکلک های محدثه

یادم رفت بگم اسباب بازی هم برات خریدم که خودت انتخابش کردی و بازی گلف بود و همش میگفتی   (داخل مغازه اشاره به این اسباب بازی) این  ندارم.......این میخام..... این بخر.... منم اطاعت امر کردم

 شکلک های محدثه

این سه تا عکس پایینی هم مربوط میشه به همین روزهای پاییزی که رفتیم پارک نزدیک خونمون تا یه کم بازی کنی.....

مراقب خودت باش عزیز دل مامان

خدانگهدارت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زینب
5 آبان 92 15:43
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم را ببین .


چشممممممممممممم عزیزمممممممم
زهره مامانی مرسانا
8 آبان 92 9:32



بووووووووووووووس برای مرسانای عزیز
مامان آرین
8 آبان 92 18:37
سلام گل گلاب خاله.خوبی عزیزدلم.عاشقانه هاتون مستدام ولحطه لحطه های زندگیتون عاشقانه
واقعا خداروشکر از بارش الهی.انشاالله همیشه شاد باشین مادر وپسرنازنینم.


مرسی گلمممممممممممم
مامان مهرو جون
11 آبان 92 19:29
سلام عزیزم ممنون به ما سر میزنی. همه روزاتون شاد و زیبا
مامان فرانک
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان ایدین
12 آبان 92 0:47
گلاب(مامان حسنا سادات)
12 آبان 92 20:09
پائیزتون خوش آب و رنگ باشه همیشه
مامان فرانک
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم روزهای شادی داشته باشین
نرگس مامان حسام
13 آبان 92 9:31
چه پست قشنگی بود. چقدر کیف کردم عکس شعر باز باران رو دیدم.مرسی موفق باشید
مامان فرانک
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممم
nira
15 آبان 92 17:27
عزیزم چه تیپ پاییزه خوشگلی زدی خدا حفظت کنه (خصوصی دارین)
مامان فرانک
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 آبان 92 0:53
عزیزم خیلی زیبا نوشتی پر از احساس مــــــــــــــــــــــــــــــرسی حتما بیا پیشم اپم
مامان فرانک
پاسخ
با کمال میل
محمد
27 اردیبهشت 93 1:05
عاقلانه عمل کردن ، شرط مغز عشق‌زده نیست ، اگر میخواهی عاقلانه تصمیم بگیری ، صبور باش تا عشق " ته نشین " شود و معشوق رو خوب بشناسی ، اگر یار یار ِ مناسبی بود دلبندی و دلدادگی آغاز می‌شود .