ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

نقاشی ارشیا

1391/9/29 22:54
نویسنده : مامان فرانک
356 بازدید
اشتراک گذاری

ارشیا جان علاقه زیادی به نقاشی کردن داره چه خودش نقاشی بکشه چه کس دیگه ای براش نقاشی کنه هر دو حالتش دوست داره .ضمنا عاشق رنگ آمیزی هم هستی برات کتابهای رنگ آمیزی میخرم تا شکلهای اونو رنگ بزنی عزیز دلم.....

گل پسرم در حال نقاشی کردن......

فدای اون نگاهت...اون خندیدنت....هنرمند مامان....

قربون اون مداد دست گرفتنت بشم من الهی هنرمند مامان.....

فدای اون خندیدنت عزیز دل مامان....

به به چه نقاشی و چه رنگ آمیزی کرده پسرم....

وای عسلم چه مدادی تراش میکنه!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 23:09
سلام و یه خواهش کوچولو
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
سلام با کمال میل این کارو انجام میدم.....




خاله فرزانه
6 دی 91 1:03
فدای خودت واون نقاشی کردنت برم من .هزار هزار ماشالله داری گل پسرمون


یه دنیا تشکر ......