ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

عاشقتم....

1391/10/9 17:51
نویسنده : مامان فرانک
218 بازدید
اشتراک گذاری

آخه من از دست تو چیکارکنم با این شیرین زبونیات خوشمزه مامانخوشمزهامروز ظهر اومدی تو آشپز خونه میگی مامان ارشیا آبنبات میخواد....یه دونه بهت دادم.... گفتی این یکی ....دوتا کف دستت باز میکنی هر چی میخوای باید دو تا بدیم یکی این کف دست یکی اون کف دست .....گفتم نه همین یه دونه کافیه دندونات خراب میشه آبنبات خوب نیست بخوری راضی شدی رفتی.... چند دقیقه بعد اومدی دوباره گفتی مامان خوردم آبنبات بده.... گفتم نه .....دوباره تکرار کردی جملت..... گفتم نه یه دونه خوردی کافیه ......با ناز گفتی مامان......در حالی که مشغول کار کردن بودم بهت یه نگاهی کردم دلم غش رفت با اون التماست......تا اومدم بگم یه دونه دیگه میتونی بخوری فقط یه دونه......بهم گفتی مامان ارشیا رو اذیت نکن .....بعد دوباره سریع تکرار کردی مامان اذیت نکن.....با تعجب بهت نگاه کردم !!!!!! گفتم چی؟گفتی اذیت نکن ارشیا......نمیدونستم بخندم یا....... محکم بغلت کردم فشارت دادم گفتم عاشقتم یه دونه آبنبات ازم گرفتی با این زبونت بالاخره......جالب اینجاست که بعدش گفتی مرسی عزیزم .......خیلی دوست دارم مادر....... وای دیوونم میکنی با این شیرین زبونیات.....بغلت کردم بوسیدمت و از بوسیدنت سیر نمیشدم در حالی که اشک تو چشمام جمع شده بود بهت نگاه میکردم و از خوشحالی خدا رو شکر کردم به خاطر این عشقی که به ما داده........

عاشقتم دلبر شیرینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عرفان صدیقی
9 دی 91 18:04
سلام دوست خوبم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به لینک زیر تشریف ببر و بهم رای بده ( اگه میشه بهم 5 بده ... باشه )
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5


سلام با کمال میل....
خاله فرزانه
26 دی 91 11:43
عزیزم عاشق این قسمت خاطراتتم بارها مرورش میکنم ومملو از عشق میشوم واشک در چشمانم میدودالهی همیشه مملو از عشق باشی گلم.


بهترین قلبها متعلق به کسانیست که بی هیچ توقعی مهربانند مثل شما......