ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

تشکر

1391/8/10 18:48
نویسنده : مامان فرانک
250 بازدید
اشتراک گذاری

                                          برای تشکر از خاله فرزانه و ارین جون

                                                دوستون داریم                                             

niniweblog.comniniweblog.com

دلبندم وقتی مامان تصمیم گرفت خاطراتت ثبت کنه شما دو سال بودی هر چند یه کوچولو دیره اما به قول قدیمیا (ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازس)مامان دوست داره شیرینترین و قشنگترین لحظه های زندگیت برات ثبت کنه تا به یادگار برات بمونه.از هر فرصتی استفاده میکنم خاطرات این دو سال(در ذهنم ثبت شده عزیز دل مامان)و از این به بعد برات مینویسم.مامان از خاله فرزانه تشکر میکنه که در ساخت وبلاگ خیلی به مامان کمک کرده محبتش فراموش نمیکنم.هورا

                                              

                                                    

 

 

 

 

 

       

 

 

 

                                                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگاری
7 آبان 91 18:50
سلام مامانی

بی صبرانه منتظر خوندن خاطراتتم


سلام به مهربونترین مامان
اگه وقت بهمون اجازه بده در اولین فرصت شروع میکنم
خاله فرزانه
8 آبان 91 11:08
آفرین مامان ارشیا ببین چه کارکرده!!!!


من و پسرم محبتهای خاله فرزانه رو هرگز فراموش نمیکنیم.
مامان آرین
8 آبان 91 11:12
فدات بشم خانمی منکه کاری براتون نکردم همش پشتکارخودته گلم.اگرم کمک کوچولو کردم اولا وظیفه بوده دوما قابل عشق خاله رونداره.دوستون دارم.


زیباترین حکمت دوستی،به یادهم بودن است،نه در کنار هم بودن؛