ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

فرشته زمینی

1391/8/10 21:50
نویسنده : مامان فرانک
259 بازدید
اشتراک گذاری

  عزیز دل مامان امروزمیخام از یه فرشته زمینی برات بگم؛کسی که با نفسای تو نفس میکشه,به عشق تو زندگی میکنه,با تو میخنده,وقتی نگات میکنه اشک تو چشماش جمع میشه وبه مامان میگه (دیوونم میکنه)راستی مامانم عاشق این فرشته زمینیماچوقتی خودت بزرگ بشی مطمئانم عاشقش میشی؛وقتی سه ماهه بودی توی دستای مهربونش جا میگرفتی و تو رو بالا و پایین مینداخت وبهت میگفت بقچه عشق بابا دوست دارم و تو چنان ذوقی میکردی که ما از ذوق تو وجودمون پر از عشق میشد؛نفس مامان ما عاشقانه دوست داریم؛

 یه کم از کارای این فرشته زمینی بگم ٠٠٠٠وقتی مامان کار داشته باشه این مهربونترین پدر دنیاست که با تو بازی میکنه تا مامان به کاراش برسه؛وقتی تو کثیف میکنی این مهربونترین بابای دنیاست که تو رو میشوره عزیز دلم کمتر پدری این کارو میکنه,حتی تو رو حمام میکنه,مامان هیچ وقت ناخنهای تو رو نگرفته همیشه این کارو این فرشته مهربون انجام میده,حتی گاهی وقتا لباسای این گل پسرو میشوره,اختر هفته ها این فرشته مهربون مامان و گل پسرو میبره بیرون میتونه پارک باشه,یا باغ بابا بزرگ باشه,هر جایی که باعث خوشحالی من و تو میشه,خیلی وقتا تو حیات خونمون ساعتها باهات بازی میکنه و با اشتیاق زیاد اسم گلها و درختای توی حیات بهت یاد مید

ه,این فرشته مهربون هر کاری میکنه تا مامان و گل پسر در ارامش زندگی کنن,اون همیشه مراقب ماست,میتونه تو این دنیای بزرگ و نا امن بهترین پناهگاه برای تو باشه قندکم؛وقتی بزرگ شدی خودت همه چیز میفهمی.....

خدای خوب و مهربون از اینکه بهترین و زیباترین چیزای دنیا مال من ازت ممنونم اگه تو نباشی من هیچم

من با تمام وجودم عاشق تو و با با هستم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فرزانه
11 آبان 91 23:38
عالیههههههههههه مامان فرانک جونم.راستی چه جالب !!!!!!!!بقچه عشق و میگماااااا.معلومه فامیلیماااااا


همه بچه ها واسه ماماناشون بقچه عشقن،نفسن،جیگرن،.......مامان طلا
خاله فرزانه
11 آبان 91 23:42
راستی عزیزم نظراتت رو تایید کن .توصفحه وبلاگت نظری دیده نمیشه.درحالیکه گفته بودی تاییدکردیشون.


شرمنده خانمی،انجام شد
خاله فرزانه
13 آبان 91 23:48
نظرات اومدن عزیزم.


بالاخره با تاخیر رسید دوستم.