ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

برای پسرم که همه زندگیم

1392/5/13 19:01
نویسنده : مامان فرانک
830 بازدید
اشتراک گذاری

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم.....

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم....

به جای اینکه انگشت اشاره ام را به سمت او بگیرم

در کنارش انگشتهایم را در رنگ فرو میبردم و نقاشی میکردم

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

به جای غلط گیری به فکر ایجاد ارتباط بیشتر می بودم

بیشتر از آنکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه میکردم....

سعی میکردم درباره اش کمتر بدانم...

اما بیشتر به او توجه کنم....

به جای اصول راه رفتن

اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین میکردم...

از جدی بازی کردن دست بر میداشتم....

در مزارع بیشتر می دویدم

و به ستارگان بیشتر خیره میشدم....

بیشتر در آغوشش میگرفتم و کمتر او را به زور میکشیدم....

کمتر سخت میگرفتم و بیشتر تاییدش میکردم....

اول احترام به خود را در او میساختم و بعد خانه و کاشانه اش را

و بیشتر از آنچه که عشق به قدرت را یادش بدهم

قدرت عشق را یادش میدادم.......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
6 مرداد 92 16:53



بوووووووووس
مامان آرین
27 مرداد 92 16:01
وبیشتر از آنکه عشق به قدرت را یادش دهم .قدرت عشق را یادش میدادم


دقیقا همینطوری.....