ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

مهربون پسر

1391/9/13 22:19
نویسنده : مامان فرانک
602 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه نی نی های گل و به گل پسرم که مامان چند وقته خیلی کار داشت نتونست سری به وبلاگت بزنه البته دلیلش هم شما و بابا جون بودیید هر دوی شما سرما خورده بودید و مامان مجبور بود ازتون پرستاری کنه مخصوصا بابا حسابی سرما خورده بود؛فرصتی پیدا نمیشد تا به سراغ وبلاگت بیام؛امیدوارم هیچ یک از نی نی های کوچولو هیچ وقت مریض نشن خدایای خوب و مهربون مواظب این گلهای دوست داشتنی باش فرشته

چند روز پیش که مامان داشت برات سوپ درست میکرد به شما کیک و آب پرتقال داد تا بخورین بعدش داشتم تو آشپزخونه کار میکردم که یهو متوجه شدم بدو بدو اومدی تو آشپزخونه داخل سبد یه چیزی برداشتی و بدو بدو رفتی توجهم جلب شد که داری چیکار میکنی از داخل سبد چی برداشتی؟یواشکی نگاهی بهت کردم خدای بزرگ آخه این فرشته مامان با این کاراش منو دیوونه میکنه من ظرفیت این همه عشق ندارم سنکوب میکنما آخه چرا با من این کارو میکنی ......

خودتون ببینید رفته جارو دستی رو برداشته به مامانش کمک کنه,گفتم ارشیا چیکار میکنی؟گفت مامانی آب پخاله(پرتقال)ریخته ای(ارشیا)جم میکنه ....

منم سریع از این صحنه قشنگ عکس گرفتم.مامان فدات بشه الهی اینقدر مهربونی پسر گلم؛با این کارت همه خستگی این چند روز فراموش کردم....

                            دووووووست داااااااااااااارم

          

                       

پسر خوشگلم تازگیها علاقه پیدا کرده به مامانش کمک کنه البته کارهایی که خودش دوست داره مثلا وقتی مامان میخاد جارو برقی بکشه خونه رو ارشیا با اصرار زیاد میگه من... من... من.... وقتی موفق میشه جارو برقی از دست من بگیره با یه غرور خاصی من نگاه میکنه و میخنده.....منم بغلش میکنم و میبوسمش و میگم دوست دارم زندگی مامان ......فکر میکنه من شکست داده و به خواستش رسیده.....

چهههههههه بااااااا دقت کار میکنه عزززززیز دددددلم

 

خستهههههههه نباااااااااشید مههههههربوووووونم

                  

یه مشکلی که ما با ارشیا جان داریم اینه که وقتی دوربین میبینه

فورا میاد به سمت دوربین و دیگه نه میتونیم عکس بگیریم نه فیلم

دیگه به کارای جالب و جذابش ادامه نمیده..... ما هم گاهی وقتا از

گرفتن عکس یا فیلم منصرف میشیم چون جذابیت رفتارش اونقدر

برامون جالبه که دلمون نمیاد این صحنه ها رو نبینیم حتی برای چند 

دقیقه .....لذتش به همون ناب بودنش چون شاید تکرار نشه همه

چیز که نباید در قالب عکس و فیلم باشه.بعضی از کاراش تکرار شدنی

نیست و من و بابا دوست داریم همونطور زنده ببینیم چون با اومدن 

دوربین همه چیز خراب میشه .....به خاطر همین که عکس گرفتن

تو این شرایط سخت میشه و تعداد عکسا کم.......

       

 

                  ارشیا و فرهنگ لغاتش 

                                      منغالازه=مغازه

                                     مولوت=موتور

                                     خامبالا=خلبان

                                    سالو=سشوار

                                   دخل=درخت

                                  شوازازا=زرافه

                                 خوپلیتی=هلیکوپتر

                                           کابالا=کتاب        

                                                       

...........اگر ٤ تکه نان خو شمزه داشته باشید ..... 

                  

..........و شما ٥ (پنج) نفر باشید  .......

 

.......کسی که اصلا از مزه  آن  خوشش نمیاید .. 

            مادر است...... 

                                                          

 ارشیا جان این کلمات را به انگلیسی میداند......

سیب ,پرتقال ,گربه ,سگ ,موز ,آب ,گل ,نارگیل

ساعت ,قاشق ,چنگال,بشقاب ,کیف ,کفش ,صندلی

ماشین ,سبد ,کلاه ,توپ ,تفنگ ,عروسک ,انجیر ,

گیلاس ,گلابی ,........

 

 

                               

                                                                                                          

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طاها
11 آذر 91 23:33
می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود .

عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد

بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ...

بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند .

تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند.

تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود

و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...!


سلام به مهربونی های یه مامان گل که هیچ وقت مهربونیهاش تموم شدنی نیست.....از اینکه دوستای خوبی مثل شما پیدا میکنیم خوشحال میشم و شاد....
خاله فرزانه
12 آذر 91 11:33
قربوووووون این پسرمهربون بشم من.
مامانی واقعا سخته عکس گرفتن از همه شیرینکاریهاشون منکه همیشه دوربین بهم آویزونه نمیتونم بگیرم تمام صحنه های شیرینشونو.


با فرشتگان آسمانی به رقص درا.....
وعشق را از زلالترین چشمه ها بنوش
آنگاه آواز پروانه ها رابا تمامی قلبت خواهی شنید
خاله فرزانه
14 آذر 91 0:32
الهی فدای خودت واون فرهنگ لغاتت برم من خیلی خوردنی شدی ها.
الهی بگردم که انگلیسی هم یادگرفتی باهوش من


مرسی خاله جون که به دیدنمون میای.....