ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

یلدا مبارک

1391/10/6 22:23
نویسنده : مامان فرانک
236 بازدید
اشتراک گذاری

 

      

                شب یلدا همیشه جاودانی است                             

    زمستان را بهار زندگانی است    

شب یلدا شب فر و کیان است 

نشان از سنت ایرانیان است  

گل پسرم سلام یلدا برای شما و همه نی نی ها ی خوشگل مبارک ....

مثل همیشه شب یلدا پیش مامان بزرگ و بابا بزرگ اینا بودیم کنار خاله نازی و دایی رضا و دایی حمید از همه بیشتر به تو خوش گذشت و من خیلی خوشحالم که شب خوبی داشتی ......

حسابی بازی کردی با دایی و حسابی هم آتیش سوزوندی وقتی خونه مامان بزرگ هستی من و بابایی جرات نداریم حرفی بهت بزنیم حتی اگه کاری کنی که مامان خوشش نیاد و بخاد دعوات کنه کسی بهم اجازه نمیده که این کارو انجام بدم همه من و دعوا میکنن و شما هم این قضیه رو خوب متوجه شدی و حسابی خونه مامان بزرگ بهم میریزی و هر کاری دوست داشته باشی انجام میدی و کلی بهت خوش میگذره  اگه دایی هم باشه که دیگه آخر کیف کردن.......

الهی فدات بشم که وقتی میخایم بیایم خونه با گریه میای و میگی تو برو من نمیام ..... ارشیا اینجا بمونه....... 

همه این مسائل هم شب یلدا بود و با هزار ترفند اومدی خونه........

از نازنین پسرم یه عالمه عکس گرفتم ولی اونقدر شیطونی و بازی گوشی میکردی که

نصف بیشتر عکسات خوب نشدن یه چند تا از اونا تقریبا خوبن که بعدا برات میذارمشون........

 

 

 

راستش یه چیزی تو دل مامانی هست که دلم نیومد برات ننویسم مامان از مدتها قبل منتظر یه فرصت بود که یه جشن سه نفره بگیره آخه دلم خیلی گرفته ......بابایی تو ابن چند وقته خیلی سرش گرم کار و حسابی ذهنش درگبر مسا ئل و مشکلات کاریش و از قیافش میفهمی که خسته شده اما به روی خودش نمیاره..... مامان قصد داشت یه مهمونی بگیره تا بابا خوشحال بشه و یه کم حال و هواش تغییر کنه اما از اونجایی که مامان بزرگ تنها فقط دوست داره بچه هاش پیشش باشن و تحمل دوری هیچ کدوم نداره و با اینکه روزی چند دفعه زنگ میزنه.......نتونستم ذوق و شوق مامانم خراب کنم وقتی به قیافه مهربونش نگاه میکنم تازه میفهمم با حضور ما چقدر خوشحال و مامان بودن یعنی چی؟؟؟؟و اگه روزی صد بار فرزندت ببینی یه لحظه نمیتونی دوریش تحمل کنی!!!!!!!

به خاطر همین تصمیم گرفتم تو یه فرصت دیگه ......... 

خوشحال کردن دل مادر به همه چی تو دنیا می ارزه.........

مادر ای رویای سبز غنچه ها

مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاهپرک

گونه هایت کاش مهتابی نبود

تا دلم در بند بی تابی نبود

ای تمام ناله هایت بی صدا

مادر ای زیباترین شعر خدا

دوست دارم مادر عزیزم 

                          خلاصه اینکه یلدای امسال مثل سالهای گذشته خوب و عالی بود کنار تمام کسانی که دوستشون داری و عاشقشونی امیدوارم سالهای سال سلامت و شاد باشن ......دلشون مثل برف زمستانی سفید سفید باشه ..... من و بابایی ٤ تا کتاب و یه بازی فکری (به اسم مزرعه حیوانات یه جور پازل)  به مناسبت شب یلدا برات هدیه گرفتیم  که ٢ تا از کتابها رنگ امیزی هستن ٢ تای دیگه ماجراهای کتی هستن از همه کتابها و بازی فکری خوشت اومد و استقبال خوبی کردی خصوصا مزرعه حیوانات خیلی دوست داری .....                                          

اینم ارشیا و هندونه شب یلدا که فرصت نمیداد تزیینش کنیم .... 

عاشق هندونه و  قیافش کاملا معلومه از ذوقش دیگه کسی رو تحویل نمیگرفت .... 

ارشیا و دایی حمید در شب یلدا...                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فرزانه
6 دی 91 1:10
یلدات مبارک نفس


مرررررررررررسی خاله جیگررررررررررررر