ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

نگرانیهای مامانی

1391/10/6 18:31
نویسنده : مامان فرانک
168 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته زنگ زدم از دکترت وقت گرفتم برای دیروز بعدظهر که با هم رفتیم دکتر هر چند هوا خیلی سرد بود ولی مامانی وقت دکتر و کنسل نکرد البته از خانم منشی زودتر خواستم بهم وقت بده گفت شب یلدا و سردی هوا و .....از روز شنبه مطب حسابی شلوغ میشه این تجربه چندین ساله منه که کارمیکنم ارشیا چون مشکلی نداره و مریض نیست برای سه شنبه بیاین به هر حال مامان قانع کرد که سه شنبه یعنی دیروز بریم دکتر.... آقای دکتر علیرضا جاویدی یکی از متخصصای خوب کودک توی شهرمون....هر چند خیلی سختگیره ولی مامانی قبولش داره....اینم بگم که شما مریض نبودی ولی من کلی سوال در مورد شما و مسائلی که توی این یک ماه پیش اومده داشتم .....و دوست داشتم نگرانیم در مورد شما کم بشه......یه چیز دیگه اینکه شما تقریبا سه ماه پیش یه چکاپ کامل از هر چیزی که فکرش رو بکنی داده بودی و خدا رو شکر همه چیز عالی بود فقط یه کم خونی داشتی که اونم تو همه بچه ها رایج و کلا نی نی های ایرانی با این مشکل مواجه هستن....و شربت آهن باید بخورین قندکم... البته این چکاب کامل خود دکتر براتون نوشتن همه بچه ها باید پایان دو سالگی این  مراحل آزمایشی رو انجام بدن این گفته دکتر تون بود و ما هم اطاعت امر کردیم ...... دیروزم خدا رو شکر همه چیز خوب بود و مثل همیشه شما با مامان همکاری کردین .....خلاصه مامان همه سوالاتش پرسید و خیالش راحت شد....

قد.......٩٢ سانت

وزن.....٥٠٠  /١٣ 

از این که خدا یه عزیزی بهمون داده که هر چی از خوبیهاش بگیم کم گفتیم آخه این عسل ما توی این دو سال رنگ بوی دیگه ای به زندگیمون داده.... تو این دوسال نه اذیتمون کرده نه مریض شده (البته یه دو سه باری مریض شده ولی خیلی آزار دهنده و طولانی نبوده خدا رو شکر...)نی نی خوبی برای مامان و باباش بوده ,اون اذیتهای کوچولو هم برای ما قشنگن و زیبا.......مرسی پسر گلم از اینکه تو همه شرایط مامان و بابا رو به خوبی درک میکنی با اینکه خیلی کوچیکی....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساجده
6 دی 91 17:50
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


سلام... با کمال میل انجام میشه.....
بابای ارشیا
6 دی 91 18:38
سلام
از اینکه به وب پسرکم سرزدید و با نثر بسیار زیبایتان دلخوشمون کردید ممنونم . ارشیا خان شما ماشالله قند عسله و روزهای خوب فردا تو چهره اش پیداست .
وبتون رو مرور کردم . سراسر عشقی ناب و بی بدیل دیدم برایتان آرزوی شادمانی و سلامتی همیشگی می کنم . یه سفارش برادرانه دارم برات . دعاهای شش قفل و هفت هیکل که تو وب گنجینه عشق زدم رو برای ارشیا جان بگیر . اون وب تو وب ارشیا لینک شده . دعاهایی هستند بی نهایت موثر در رشد جسمی و روحی و همینطور حفاظت و دفع ترسو بیماری و چشم زخم و اینها . نه اینکه من آدم خرافاتی باشم ها بلکه سالها در طب و سایر علو.م اسلامی تحقیقات داشتم و یه چیزایی میدونم که این دعاها رو سفارش می کنم .
امیدوارم ارشیا جان برای ارشیا کوچولوی ما دادش خوبی باشه . شاید روزی برسه این دو مرد همنام دوست بشن و از امروزهای ما برای هم بگن. با اجازه لینکتون می کنم


با سلام.... از آنجایی که من یک مادر روانشناس هستم و پایه واساس زندگی خودم و نی نی مون بر اساس علم و دانش روز بنا شده ولی به این مساله اعتقاد دارم که گاهی وقتها علم هم سر فرود میاره از حکمت و قانون خدا و جوابی نمیابی از آنچه که میدانی و باز یاد میگیری که قانون خدا بهترین و درستترین دانش روزگار است مهمتر اینکه از کودکی زیر سایه پدر و مادری بزرگ شده باشی که تو را با این قوانین آشنا کرده باشند و خوشا به حال کسی که میداند و به دیگران هم بیاموزد... حتما سری به این دعاهایی که گفتین میزنم و یه دتیا تشکر ....این دو فرشته شاید بابی باشند برای یادگیریهای بیشتر ما بزرگترها.....
خاله فرزانه
26 دی 91 11:55
ماشاالله به قدو بالات جیگر طلای خودم.مامانی اینقدر خودت رو نگران نکن پسرمون مثل گل هزارماشاالله بهش .میدونم حساسیت مادرانه نمیذاره اما یه نیگاه بهش بکن این گل رو بعدش میفهمی ما مامانا خودمون بیشتر نگران کنندست احوالمون هههه شوخی کردم جو عوض بشه.


هر چی باشه به پای هنر و ذوق و سلیقه شما که نمیرسیم مامان طلا