ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

خیلی برام عزیزی

1391/11/4 17:27
نویسنده : مامان فرانک
172 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم... قند عسلم ....چقدر قشنگ احساسش بیان میکنه ..... خیلی پسر عاطفی و مهربونی هستی..... خیلی راحت دوست داشتن آدمهارو خالصانه و ناب به زبون میاره....زمان ومکان مشخصی برات وجود نداره تو هر شرایطی که باشی حتی موقعی که دعوات کردم داری گریه میکنی سریع خاموش میشی و میچسبی به مامان و بغلم میکنی و من و میبوسی.... حتی از جمله های دوست داشتنی هم استفاده میکنی موقع بازی کردن... یا کارتون تماشا کردن .....یا خوابیدن ..... و تو هر موقعیت دیگه ای....مثلا میگی خیلی دوسی دارم بابارو...... یا مامان عاشقتم..... یا خیلی راحت بغل میکنی و بوسه بارونشون میکنی .....

                                                               niniweblog.com              

البته این بگم که این رفتار فقط با آدمهایی صدق میکنه که ارتباط خیلی نزدیکی با هاشون داری مثل مامان بزرگ.... بابا بزرگ.... عمه.... خاله.... دایی......با بقیه افراد با توجه به ارتباطی که دور یا نزدیک با هم در رفت و آمد هستیم کم یا زیاد میشه حتی گاهی وقتا خجالتی هم میشی و مدت زمانی طول میکشه تا به قول خودمون یخت آب بشه....ولی در کل شخصیت برون گرایی داری و احساسات و عواطفت  راحت به زبون میاری .....خوشمزهخوشمزه

                                                                                        niniweblog.com     

بیشتر وقتها حتی از چیزایی که خوشت نمیاد یا دوستشون نداری هم به زبون میاری یا حتی اونارو هم بیان میکنی....خیلی خوب اعتراض میکنی و منتظر جواب هم میمونی به جای گریه کردن بخاطر خیلی چیزا که منع میشی از اونا... خیلی خوب گوش میکنی و گاهی وقتا علتش رو هم خودت میدونی و راحت میپذیری....البته اینو هم بگم همیشه اینطوری نیست وقتی نمیخوای قبول کنی شروع میکنی به گریه کردن و لجبازی کردن و وقتی میبینی که مامان دیگه کاری به کارت نداره خسته میشی و میای سراغم اونوقت که بغلت میکنم میبوسمت نوازشت میکنم و برات حرف میزنم و راجع به مسئله اتفاق افتاده صحبت میکنم تو خیلی قشنگ گوش میکنی و جالب اینجاست نظرم میدی بله.... اره.... خوب... و یا حتی نه.... هم میگی ویا حتی مثال هم میزنی..... .مثلا شکلات خوردن برای دندون خوب نیست وقتی تقاضای شکلات میکنی وقتی میگم نه ....خودت جواب میدی دندونام خراب میشه؟؟؟؟ منم در جواب توضیح بیشتری بهت میدم یا یه قصه برات تعریف میکنم......

                                                                                niniweblog.com

یا اینکه موقع غذا خوردن نباید تقاضای آب یا نوشابه یا دوغ بکنی خودت دلیلش میدونی و وقتی میگم نه خودت دلیلش میگی..... وقتی شبها خوابت نمیاد و دوست داری بازی کنی خودت میدونی که باید بازیهای بی سرو صدا رو انجام بدی اسباب بازی هایی که سرو صدا دارن رو استفاده نمیکنی علتش رو هم میدونی خودت میگی مامان بابا بزرگ .....عمه خوابن .... همگی خوابن .... هیسسسسسسسسس  وقتی بابا داره استراحت میکنه خیلی بی سرو صدا بازی میکنی چون میدونی که بابا جون خواب اگه سرو صدا کنی بیدار میشه.....یا خیلی چیزای دیگه .....

 حتی دلیلش رو هم ندونی وقتی برات توضیح میدم خیلی خوب یاد میگیری و از همه مهمتر دیگه فراموشش نمیکنی خیلی کم پیش میاد یه چیزی رو چندین بار بخوام برات توضیح بدم.....

فدات بشم که این قدر خوبی خیلی دوست دارم......سعی کردم بهت یاد بدم با گریه کردن و سرو صدا به خواسته هات نرسی دوست دارم با هم خیلی منطقی حرف بزنیم و شما من و منم شما رو راضی نگه دارم ..... باید اعتراف کنم تا حدودی موفق بودم اما .......تا به اون چیزی که دلم میخواد برسم راه زیادی دارم...

                                                                                               niniweblog.com

شاید این خودخواهی باشه که گفتم یه کم موفق بودم اما تو رفتار و برخوردامون این مسئله خودشو نشون میده.... ومن از این بابت خیلی خوشحالم.....

عزیز دلم برای رسیدن به اون چیزی که باید باشی خیلی راه طولانیه با تمام وجودم برای بهتر زیستن تو تلاش میکنم.........

                                                            niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

saba
3 بهمن 91 23:06
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



با سلام با کمال میل
خاله فرزانه
4 بهمن 91 1:17
بازم تبریک به مامان فرانک گل.منم که ارشیا رو از نزدیک دیدم با جرات میگم واقعا موفق بودی عزیزم شک نکن.


ممنون خاله جون دوستون دارم.....