ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

عشق پاک..........

1391/11/4 0:59
نویسنده : مامان فرانک
195 بازدید
اشتراک گذاری

ارشیا و دایی رضا عاشق همدیگه اند.... ارشیا خیلی خیلی داییشو دوست داره یه عشق پاک و خالص هر چی از این دوست داشتن بگم کم گفتم اصلا یه جور عجیبی اونو دوست داره.... تنها کسی که دوست داشتنش عاشقانست فقط داییش.... البته دایشم خیلی ارشیل رو دوست داره......امروز دایی رضا زنگ زد که با ارشیا صحبت کنه اما ارشیا خواب بود یه کم با هم صحبت کردیم و خداحافظی کرد چند ساعت بعد که ارشیا از خواب بیدار شد مامان به ارشیا گفت.... ارشیا مامانی دایی رضا زنگ زد خواب بودی.... بعدش ارشیا گفت مامانی زنگ بزن حرف بزنم با دایی من تماس گرفتم ...... مکالمه ارشیا با دایی....

سلام دایی رضا......

سلام عسلی.... خوبی عشقم؟

اره خوبم.... تو خوبی عزیزم؟

اره من خوبم نمیای پیش دایی؟خونه عزیز نمیای دایی رو ببینی؟

میام عزیزم... مامانی بیاد ....

چیکار میکردی خوشگلم؟

خواب بودم .....

ای جانم خوابیده بودی؟

اره ..... دایی سر کاری ؟؟.... خسته نباشی......

دایی کلی میخنده میگه مرسی عسلم،شیرین زبونم.....

کی میری خونه دایی جون؟و ادامه میده ساعت چند میری؟

دایی میخنده و میگه معلوم نیست کارم کی تموم میشه ولی میرم خونه ......

دایی رضا ؟؟؟؟

جانم......

دوست دارم خیلی......

قربونت برم الهی ..... فدات بشم من دایی منم خیلی دوست دارم عاشقتم نفسم....

دلم تنگه شده واست دایی رضا

منم همینطور.... با مامان بیا خونه باشه؟؟؟؟ بریم با هم بازی کنیم.....

باشه......

دایی رضا کال (کار) نداری عزیزم؟

نه فدات بشم کار ندارم..... تو کار نداری؟

نه فقط کالا(شکلات) برام خریدی؟

اره عزیز دل دایی بیا خونمون بهت بدم باشه؟

باشه دایی ..... بوسه میکنم..... خداحافظ.....

و گوشی رو میدی به مامان اینم یه مکالمه دوست داشتنی بین ارشیا و دایی رضا که تو دنیا همدیگرو از همه بیشتر دوست دارن.....البته باید اعتراف کنم که مامان فرانک هم عاشق برادرش که همون دایی رضا ارشیاست ...... خیلی پسر دوست داشتنی و مهربونیه...... ایشالله همیشه سلامت و شاد باشه.... ایشالله خوشبخت بشی تو زندگیت و به همه آرزوهات برسی داداش گلم خیلی خیلی دوست دارم ...... البته برای اون یکی برادرم هم این آرزوهارو دارم اونم برام خیلی عزیز مثل این یکی برادرم ....... خدای مهربونبها و نیکیها همه اعضای خانوادم همیشه سالم و سلامت و شاد باشن و هیچ وقت غصه و ناراحتی سرغشون نره که من تحمل ناراحتی هاشونو ندارم آخه برام خیلی عزیزن و بدون اونا زندگی معنایی نخواهد داشت ....... دوستون دارم بینهایت......

اینم یه عکس جدید از ارشیا دایی رضا که همدیگرو خیلی دوست دارن .....آرزو میکنم وقتی که بزرگ شدی همینطور عاشق دایی بمونی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)