ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

خوش گذشتن غیر منتظره....

1391/11/8 19:05
نویسنده : مامان فرانک
237 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نزدیکای ظهر (ساعت ١١)بابایی چند جا کار داشت میخواست بره بیرون گفت آماده بشین هوا خوبه شما هم با من بیاین من که تو خونه خیلی کار داشتم و باید زود تصمیم میگرفتم که من و ارشیا بریم یا نه ..... وقتی ذوق و شوق ارشیا رو دیدم که میگه بابا کجا میره؟؟؟ من برم با بابایی؟؟؟تصمیم سریع گرفته شد و من و ارشیا با بابایی رفتیم آخه وقتی قیافه گل پسرم دیدم دلم نیومد بگم نه.......خوشبختانه محلی که بابایی اونجا کار داشت کنارش یه پارک بود هوا هم که خوب همه چیز دست به دست هم داد تا به ارشیا خوش بگذره ما تو پارک با گل پسرم بازی کردیم بابا هم رفت تا کاراش انجام بده.......متاسفانه دوربین با خودم نبردم چون فکرش نمیکردم این طوری بشه اما با موبایلم چند تا عکس از آقا ارشیای نازنینم انداختم....بعدش بابا اومد یه کمم با بابایی بازی کردی بعد رفتیم یه جای دیگه بابا اونجا هم کار داشت خیلی طول نکشید ما تو ماشین موندیم تا بابا بیاد بریم خونه منم از این فرصت استفاده کردم و با ارشیا شمارش اعداد تمرین کردیم.... بیرون ناهار خوردیم و برگشتیم خونه..... پسر نازم کلی کیف کرده بود و با زبان کودکی اش از بابا احمد و مامانی تشکر میکرد  الهی فدات بشم من که لذت بردی تو این چند ساعت کوتاه اما شیرین.....خوشحالم بهت خوش گذشته عزیز دل مامان.....

فداااااااااااات بشششششم الهههههههههههههی

خوووووووووووووووش میگذررررررررررررررررره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ماااااااااااااادر فدااااااااااااای اووووووون اووووون قد و بالات بششششششم

عزیز دل مامان دووووووووست دااااااااااااااارم,عااااااااااااشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین (مامان ثنا)
11 بهمن 91 7:49
أسلام مامانی. هزار ماشالا ب این پهلون کوچولو
خدا حفظش کنه براتون
خیلی ممنون ک به وبلاگ دخملی من اومدین.
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید
بوووس برای ارشیا جوون


سلام با کمال میل..... لینکتون میکنم.... بوس برای دختر نازتون
خاله فرزانه
12 بهمن 91 15:18
عزیزدل خاله همیشه به بازی کردن وشادی .خوش باشی نفسم.


خیلی کیفی کردم خاله.....