ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

دلم نمیخواد یاد بگیرم مامانی....

1391/11/9 15:07
نویسنده : مامان فرانک
177 بازدید
اشتراک گذاری

این دوردونه خونه ما اصلا علاقه ای به شعر نداره از نوزادی گوشش با شعر و موسیقی آشنا شده ولی باز هم علاقه ای نداره کمی که  بزرگتر شد شعرهای کودکانه براش میخوندم ویا سی دی هایی که شعر همراه با آهنگهای شادو کودکانه داشت هم براش تهیه کردم ولی هیچ علاقه ای به شعر خوندن ویا حتی گوش کردن اون نداره.....مامان خانم دلم نمیخواد شعر بخونم و یا یاد بگیرم چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

٣تا آهنگ از همه بیشتر دوست داشتی و داری وقتی کوچیکتر بودی عاشق آهنگ سوسن خانم بودی.....قلبالبته اینم بگم که کلا همه آهنگها تو خونه و ماشین تعطیل میشه اگه شما تصمیم بگیری موسیقی گوش کنی فقط و فقط سوسن خانم .....

 

بعد به آهنگ ملودی علاقه پیدا کردی....قلباین قضیه در مورد این آهنگ هم صدق میکنه.... حتی روز تولد دو سالگیت فقط ملودی پخش میشد بقیه آهنگها با اجازه شما تعطیل بود کلا اجازه پخش آهنگ دیگه ای رو نمیدادی.....

 

در حال حاضر یکی از آهنگهای منصور ..............قلبدر حال حاضر هم همین مشکلات موسیقی گوش کردن ادامه داره کلا تو خونه اجازه نداریم آهنگ دیگه ای گوش کنیم.... فدات بشم من که عادلانه قسمت میکنی همه چیز و تو خونه... فقط حرف حرف آقا ارشیاست کی جرات داره ساز مخالف بزنه.....

 

سه تا شعر هم دست و پا شکسته بلدی و کلمات آخر شون میگی و همین سه تا رو هم دوست داری

 

                                 

 

 

١/   جوجه جوجه طلایی                          نوکت سرخ و حنایی

      تخم خود را شکستی                      این طوری بیرون جستی

                                                     

٢/  شیر تا بخوای مفید                    مانند برف سفید

     کاملتر از این غذا                         کسی ندیده تا حالا

     شیر بخوری سیر میشی            قوی مثل شیر میشی

     هر وقت اونو بخوری                   هیچ وقت مریض نمیشی

                                                

    

٣شبا که ما تو خوابیم               آقا پلیس بیداره

 

     ما خواب خوب میبینیم            اون دنبال شکار

                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگاری
11 بهمن 91 0:11
اخی
خوب چرا شعر یاد نمی گیری خاله؟؟؟
در عوض من بچه بودم عاشق شعر بودم


نمیدونم خاله جون چرا علاقه نشون نمیده بر عکس من و باباش عاشق شعریم ولی پسر خونه ما علاقه نداره.....
خاله فرزانه
12 بهمن 91 15:15
خوب دوست نداره پسرمون مامانی جون مگه زورهدرعوض چیزای قشنگی دیگه بلده که به دنیا شعر میارزه


برعکس مامان و باباش.....