ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

اولین سفر نی نی

1391/8/22 17:07
نویسنده : مامان فرانک
221 بازدید
اشتراک گذاری

                       اولین مسافرت ارشیا                                                                                                    

niniweblog.comاولین مسافرتی که باارشیا گل پسرم رفتیم مرداد سال گذشته (1390)بود،همراه خاله فرانک و دخترش مه تا خانم و عمو علی بود، خیلی خوش گذشت ارشیا جونم اون موقع ده ماهش بود،مامان خیلی نگران بود که مبادا مریض بشی ،گرما زده بشی،اخه مرداد ماه گرمای هوا اونم مسافرت باعث نگرانی مامان شده بود ،اما بابا احمد به مامان دلداری میداد که اتفاقی نمیوفته و بهمون خوش میگذره و قول داد که بیشتر از همیشه مراقب ما باشه؛لبخندصبح خیلی زود راه افتادیم و رفتیم دنبال خاله اینا که بریم شمال،شهر رویان؛تو این سه روز بهمون خیلی خوش گذشت،چند جای دیدنی رفتیم از جنگلهای سرسبز شمال نهایت استفاده رو کردیم؛کلی عکس و فیلم گرفتیم،من و بابا خیلی با هم مسافرت رفتیم ولی این سفر با همه مسافرتها فرق داشت چون تو با هامون بودی، یه فرشته دوست داشتنی،یه موجود زنده که بهمون عشق میداد و زندگی،اگه تو این مدتم سفر نرفتیم به خاطر گل پسرم بوده چون تو کوچیک بودی و مامان میترسید تو رو مسافرت ببره؛چی کار کنم خیلی دوست دارم،نمیتونم یه لحظه ناراحتیت تحمل کنم؛اما خدا رو شکر که خوش گذشت و تو اذیت نکردی، مثل همیشه اروم دوست داشتنی .                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

       

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فرزانه
19 آبان 91 21:07
قربووووووو.ووووووووونت برم من خاله اینقدر نانازی تو
مامانی خصوصیت روچک کن.


سلام مامان طلایی،منظورت نفهمیدم بعدا میپرسم
نگین
22 آبان 91 9:04
وای ببین این پسره چه نازه
قربونت بشم خیلی جیگری......
ارشیا خیلی پسره خوش قلب ومهربونیه خداحفظش کنه
یه ماچ آبدار رو لومپ هاش ش ش ش


خیلی دوستون دارم خاله جون چون مامانم بهم یاد داده دوست داشتن،عشق،محبت.....بوش ش ش ش (به زبون خودم)