ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

دعوت به مسابقه وبلاگی

1391/11/21 16:13
نویسنده : مامان فرانک
286 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم این مسابقه داستانش چیه ولی من از طرف یکی از دوستای خوبم به این مسابقه دعوت شدم

فقط میدونم این یه مسابقه وبلاگی که باید توضیح بدیم چرا وبلاگمونو دوست داریم.....

تنها شرط مسابقه هم دعوت کردن 3 تا از دوستامونه...

اول از همه دوستای خوبم دعوت میکنم.....

بابای ارشیا و ارشیا کوچولو

خاله فرزانه و آرین کوچولو

ثنا کوچولو و مامانش

من از کودکی عاشق نوشتن بودم. وقتی یکی از دوستای خوبم وبلاگ بهم معرفی کرد با کمال میل علاقمند شدم از این طریق خاطراتمون ثبت کنم  اونم ثبت خاطره یه فرشته آسمونی که بعد از مدتی زمینی شد و همه زندگیمونو تحت الشعاع خودش قرار داد....فرشته

من وبلاگمو دوست دارم چون دوستای جدیدی پیدا میکنی دوستای مجازی،دوستایی که شاید هیچ وقت نبینیشون ولی برات مثل دوستای حقیقی با ارزشن، دوستشون داری، نگرانشون میشی،به دیدنشون میری....دوستایی که با تمام وجودشون تجربه ها و نظراتشونو در اختیارمون میذارن و گاهی وقتا بدون اینکه خودشون بدونن بهت نظر و ایده میدن و یا حتی زندگیت سرشار از تجربه میکنن. خواندن خاطره هاشون ناخود آگاه بهت میگه دنیا اونقدر کوچیکه که با یه لبخند زیبا میتونی بزرگش کنی....قلب

وبلاگمو دوست دارم چون با ثبت خاطره هایی که به مرور زمان از یادمون میره و یا کمرنگ میشه با خوندن  اونا به یادش میاری(وبلاگ مثل یه صندوقچه کوچیک تو کنج خونه های قدیمی میمونه که وقتی درش باز کنی گردو غبار گذر عمر رو میبینی و تمام خاطره ها برات زنده میشن  و حالا تو این دنیای پر هیاهو و شلوغ این صندوقچه پیشرفته تر و علمی تر شده که بهش میگن وبلاگ... که اینم قشنگیهای خودشو داره مثل گذشتمون،مثل خاطره هامون......لبخند

وبلاگمو دوست دارم چون بهم میگه مادر شدن یعنی ورود به دهکده کوچیک....که برای وارد شدن به این دهکده قشنگ باید از دروازه اون رد بشی .... و برای رد شدن باید رمز عبور داشته باشی.... رمز عبور همون مهر مادریه که بهت رنگ و بوی زندگی میده، بهت نفس میده تا زمانی که زنده هستی زندگی کنی چون یه موجود کوچیک بهت نیاز داره، اون با نفسهای تو نفس میکشه، باهات حرف میزنه و بهت انگیزه میده تا بنویسی که دوستش داری، بهت دوستای جدید میده،بهت اجازه نگهداری زیباترین لحظه های عمرت همراه با مهربونترین عزیزانت میده....ماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
21 بهمن 91 16:18
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!!
اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!!
اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!!
حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید

http://temparti.blogfa.com/
هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه


سلام با کمال میل
بابای ارشیا
21 بهمن 91 19:55
سلام
ممنون که دعوتمون کردید ولی من چی باید بکنم ؟ بنویسم یا چی / یه خورده راهنمایی کنید


سلام فقط احساس واقعیتون بنویسید چرا وبلاگ آقا ارشیارو دوست دارید.....