ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

یه روز بهاری

1392/1/15 23:56
نویسنده : مامان فرانک
601 بازدید
اشتراک گذاری

دوازده فروردین ما و خاله فرزانه و آرین کوچولو و عمو کاظم همراه خاله نگین و عمو حامد و پدر و مادر مهربون و نازنین خاله جون همگی رفتیم باغشون نزدیک ورده......

یه عالمه بهمون خوش گذشت.... شازده کوچولوی مامان هم حسابی بهش خوش گذشت کلی با خاک و چوب و سنگ و ..... بازی کرد و حسابی خودش کثیف کرده بود ولی دلم نمیومد چیزی بهت بگم آخه داشتی لذت میبردی حسابی عزیز دلم.....

از اینکه پسر خوبی بودی و مامانی رو اذیت نکردی و اجازه دادی مامان کنار بهترینها باشه بهش خوش بگذره ازت ممنونم پسر عزیزتر از جانم.....

عاشقتمممممم دارو ندار زندگیم.......

 

فدات بشههههههههههه مامانی..... گل پسرم عاشق آب دادن به درختاست

نازنین پسر خیلی خیلی خیلی دوست دارم

ناز اون قیافت بشم من دلم میخواد درسته قورتت بدم عشقم

شما هم بفرمایید خیلی خوش میگذرهااااااااااا

                                                       

فدای هر دوتاتون بشم الهیییییییییییییییییی

                                                   

خاله فرانک عاشقت میدونی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارشیا جونی و داداشی آرین کنار پدرای گلشون

ارشیا خان در امامزاده ورده

عاشق هر دو تاتونممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)