ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

روز پدر مبارک

1392/3/2 15:28
نویسنده : مامان فرانک
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به مرد کوچک مامانی ارشیای عزیزمقلب

و سلام به مرد بزرگ زندگیم همسر مهربونمقلب

مبارک باشه این روز بر هر دوی شما

...مردان بزرگ اراده دارند و مردان کوچک آرزو.....

 

توی زندگی عاشق شدن نه برنامه ریزی شدست و نه با دلیل اتفاق میفته,اما وقتی که عشق حقیقی باشه تبدیل میشه به برنامه زندگیتون و دلیل زنده بودنتون......

 

 

تق!تق!اجازه هست پا به دنیای تو بزارم

من با خودم گل نمیارم,با خودم هدیه هم نمیارم,

اما یه عالمه آرزو با خودم میارم که تو رو همیشه تر و تازه نگه میداره.

با خودم کلی دعا میارم برای سلامتی تو,با خودم عشق میارم تا کاری کنم تو همیشه لبخند بزنی پدر عزیزم

 

این سه شاخه گل از طرف ارشیا تفدیم به پدر عزیزش و دو پدر بزرگ مهربونش .......و عاشقانه دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ارشیا
2 خرداد 92 15:17
سلام بر مرد کوچک خانه دل مامان فرانک خانم اقا ارشیا گل و تبریک این روز بزرگ بر یاور بی ادعای زندگیتون و همینطور به این مرد نقلی و خوشمزه و خوشمرام ممنون از تبریکتون


ممنون از لطفتون....
مامان آرتین
2 خرداد 92 18:12
سلام خیلی ممنون که به ما سر زدین پسر شما هم خیلی ماهه خدا براتون نگه داره ما هم شما رو لینک کردیم بازم به ما سر بزنید



ما هم لینکتون کردیم......
مامان نونا
2 خرداد 92 19:16
با کمال میل دوستم.پس من شما رو لینک میکنم شما هم همینطور



http://prince-ryan.niniweblog.com/


سلام مامانی متاسفانه وبتون باز نمیشه اگه به ما سر زدین آدرس وبتون برام بزارین ممنون میشم عزیزم....
مامان زهره
2 خرداد 92 19:16



بووووووووووووووووووووس
مامان زهره
3 خرداد 92 17:46
روز مرد بر مرد کوچولوی ما هم مبارک


ممنون مامانی گل....