ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

انتظار شیرین.....

1392/6/18 17:19
نویسنده : مامان فرانک
294 بازدید
اشتراک گذاری

نفس که میکشی,آرام میشوم

دلت که میگیرد,آه که میکشی زار میزنم

لبخند که میزنی,ذوق میکنم....

از ابتدا

جزیی از همیم

درد میکشم

به دنیا می آیی.....

کودک هستی هم بازی ات هستم....

مدرسه میروی,هم کلاسی ات......

بزرگ میشوی دوست بی کلک

و بزرگتر که میشوی

غریبه میشوم,,گاهی.......

یادت نرود

من همانم که همبازی تو بوده ام

همانقدر کودک

همانقدر ساده که هر چه گفته ای باور کرده ام

من همانم که هستم

عاشقانه دوستت داشته و خواهم داشت.....

چه تو مرا دوست بداری و چه نه.....

heart pink 4 icon

عشقم... نفسم.... همه زندگیم... باز هم شهریور آمد ماه عشق و خاطرات به یادموندنی.... ماه زیباییهای دل مامان فرانک

یکی از زیباییهای این ماه تولد پسر نازنینم ارشیا جون ٢٤/٦/

بعد سالگرد ازدواجمون ......٢٥/٦/

و بعد تولد بابا احمد.......  ٣٠/٦/

gift hearts icon

چند روزه دیگه سه ساله میشی و یادم نمیره که سه سال پیش تو این روزهای زیبای زندگی منتظر اومدن تو بودیم انتظاری شیرین و پر از هیجان و همه چیز آماده برای حضور یه فرشته آسمونی به زمین تا عاشق بشه .....عشق بورزه .....و صادقانه و رویایی زندگی کنه مثل یه انسان ......مثل یه مرد...... و چه شیرین سالروز تولد تو که هر سال با عشقی جدید و دنیایی جدید و افکاری جدید آغاز میشه و چه خرسندیم ما و چه خوشبخت از حضور تو تو زندگیمون تو دلمون و تو قلبمون و چه شیرین این انتظار تولد..... و همینطور سالها در گذرن و تو بزرگ و بزرگتر میشی

عزیز دل مادر قد بکش... بزرگ شو .....ومن از این رویای زیبای مادر شدن سیراب کن

الان در حال حاضر همه ذهنم و فکرم درگیر تولد شماست راستش دلم میخواد تولدی برات بگیرم ساده و دور از هر گونه بدو بدو استرس و .......

البته هر چند نگرانیهای خودش داره ولی عزیزم تنها چیزی که برام مهمه اینه که فقط فقط به شما و دوستات خوش بگذره دلم میخواد اونقدر برات لذتبخش باشه که همیشه به یادت بمونه ....

راستش وقتی یک سالت شد تولد مفصلی برات گرفتم اما حسابی خسته شدم با اینکه عزیزانی بودند که کمکم کردند ولی از اونجایی که مامانی همه کاراش خودش باید انجام بده و این اصلا خوب نیست چون چیزی جز خستگی برای آدم نمیمونه اون سالم بیشتر  کارها رو خودم انجام دادم و شما هم کوچیک بودی یه کم اذیت شدم ......انواع غذا .....دسر ......ژله.....و خیلی چیزهای دیگه .....و تو هم حسابی کلافه و خسته شده بودی...

دلم میخواد امسال یه تولد ساده و به یاد موندنی برات بگیرم که اول از همه به تو ودوستات خوش بگذره این خیلی برام مهمه بعد بقیه چیزها

                

                          

یه فکرایی تو ذهنم هست فعلا نمیگم تا موقع تولدت عزیزم ....

 

totalgifs.com aniversario gif gif 24.gif

 

پیشاپیش تولدت مبارک .....

جونه سبز زندگیم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک
20 شهریور 92 12:29
سلام
متحرک ازدواج و شماره رو براتون گذاشتم
توی قسمت تولد و ازدواج دنبالشن بگردین
یا توی صفه دوم وبلاگم


ممنونم عزیزم.....