ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

بازم شیرین زبونی کردی؟؟؟؟؟

1392/6/10 14:11
نویسنده : مامان فرانک
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه مامان

 چند وقتی هست که گاهی وقتا شیرین زبونیت گل میکنه و حرفایی میزنی که نمیدونم از کجا میاری این حرفارو جالب اینجاست که با زبون شیرین خودت میگی و جذابیتش زیاد میشه و همه لذت میبرن Kaos

 

مثلا مامان اینطوری صدا میکنی.... عشق, نفس,اکسیژن...... هر سه تا رو با هم میگی گاهی وقتا هم کلمه مامان بهش اضافه میکنی... مامان عشق,مامان نفس,مامان اکسیژن.....

بابا با این کلمات صدا زده میشه..... Kaos loveفنا پذیر(میخوای بگی فنانا پذیر نمیتونی کامل بگی میگی فناپذیر).... فنا پذیر,هستی بخش,هر دو تا کلمه رو با هم میگی

اونقدر شیرین اداش میکنی که دل من و بابایی غش میره آخه باحرکت دستات انجامش میدی بیشتر لذت میبریمKaosخوردنی میشی عین یه بستنی

 

چند وقتی هست یاد گرفتی به مامان وقتی میریم بیرون میگی خانم عقاب نشین یعنی فامیلی مامان صدا میزنی..... مثلا تو مغازه که هستیم میگی خانم عقاب نشین زود باش.... یا خانم عقاب نشین این نمیخری (ممکنه خوراکی باشه یا هر چیز دیگه ای که تو مغازه باشه به انتخاب خودت برمیداری و میگی این بخر یا این نمیخوای؟؟؟)kaos

جدیدا هم یاد گرفتی مامان اینطوری صدا میزنی خانم جوان یا میگی خانم جوان عقاب نشین....تو خونه هم همین مدلی صدام میزنیsmiley

به خاله نازی میگی خاله دلپذیر .... میگم چرا دلپذیر؟؟؟؟ میگی آخه مثل سس دلپذیر خوشمزسsmiley

موقع خداحافظی با بعضی از دوستامون که خیلی رابطت با اونا خوبه و دوستشون داری میگی خداحافظ قهرمان کلی از دستت میخندن ....smiley

موقعی که تو خونه یه کاری میکنی که میفهمی که اشتباه کردی و مامانی قرار دعوات کنه سریع با خنده میگی مامان این خرسی (خرس عروسکیت)چقدر بازیگوش شده یه چیزی بهش بگو؟؟؟؟یا اینکه میگی ای توپ شیطون نباید مامان ارشیا رو اذیت کنی (به توپ نگاه میکنی با حالت عصبانیت یا دعوا کردن اینا رو به توپت میگی)بعدش میگی مامان دعواش کردم قول داده دیگه شیطونی نکنه.....

عاشق این لحظه های قشنگم وقتی یهویی میای وبغلم میکنی و میبوسی من و میگی دوست دارم ... عاشقتم  نمیدونی چه حالی میشم اصلا گفتنی نیست باید حسش کنی تا به لذتش پی ببری .....

همین امروز ظهر میخواستی با بابایی بری بابا گفت نمیشه خسته میشی با من بیای باشگاه گریه کردی با گریه خداحافظی کردی چند دقیقه گذشت صدات کردم گفتی من الان ناراحتم من صدا نزن میخوام برم تو اتاقم گریه کنم گفتم باشه هر جور راحتی رفتی تو اتاقت چند دقیقه صدات زدم گفتم بیا خاله نازی تلفن زده میخواد باهات حرف بزنه گفتی مگه نمیبینی من ناراحتم نمیتونم حرف بزنم من حوصله ندارم با خاله حرف بزنم به خاله گفتم ناراحت حرف نمیزنه و ماجرا رو براش تعریف کردم خاله از دست حرفات کلی خندیدsmiley

وقتی از حموم میارمت میخوابونمت روی تخت تا خشکت کنم و لباس تنت کنم همیشه میگی مامان من میخوام آرامش پیدا کنم یا آرامش داشته باشم یعنی کاری بهم نداشته باش.... لباس تنم نکن و.... چند دقیقه ای با حوله ای که دورت پیچیده شده آروم و بی صدا دراز میکشی و به قول خودت آرامش پیدا میکنی....رمانتیک قلب پیکسل ها پیکسل پیکسل

 

 فعلا چیز دیگه ای یادم نمیاد عزیزم ......

تا پست بعدی خداحافظ قشنگترین هدیه خدا به مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فاطمه(مامان متین)
10 شهریور 92 17:17
سلام این تقدیم به ارشیا جون شیرین زبون با اجازه لینکتون میکنم خوشحال میشم به وب پسرم متین سر بزنید


با کمال میل لینک شدین.....
بهار مامانه برسام
11 شهریور 92 13:31
عزیز دلم ماشالله شیرین زبونی کردنتم مثل خودت خیلی شیرین و نانازیه
ماشالله به این پسملی باهوش
خدا حفظش کنه


خواهش میکنم ممنون که بهمون سرزدین.....
زهره مامانی مرسانا
11 شهریور 92 16:33
چه پسر شیرین زبونی عزیزم


لطف شما رو میرسونه.....
نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
13 شهریور 92 13:58

ســـــلام قهرمان کوچولو......
واااااااااای که غش کردم از خنده .......
قربونت برم خاله که انقدر خوش زبونی ......
هزار هزار ماشاا...
گفتن خاله دلپذیرت خیلی خنده دار بووووووود.....
مامان ارشیا جون اینارو خودش میگه ؟؟
خدا حفظش کنه......براش اسفند بدود....

آره عزیزم خودش میگه ..... یه چیزایی میگه همینطور متعجب میمونم....
مامان ساجده
13 شهریور 92 17:56
اي جانم چه بامزه حرف ميزنه واقعا بچه ها مثل بستني هستند از بس شيرين زبونن
خدا حفظش كنه


واقعا زبون شیرینی دارن.....
مامان آرین
18 شهریور 92 0:49
قربون شیرین زبونیات نفس خاله.دلم برای خودت وشیرین زبونیات تنگ شده.خانم جوان عقاب نشین لطفا کامنت هامون رو تایید کنید دیگه


دوست داااااااارییییییییییممممممممم
مامان آرین
18 شهریور 92 1:02
نمیدونم نطرم ثبت شد یا نه؟باز دوباره مینویسم.
قربوون شیرین زبونیات بشم من همین وبس دل خاله واست یه ذره شده شیرین عسلکم


ما هم همینطور خاله جون.....