ارشیاارشیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

ارشیای مامان وبابا

تو مهربونترین و خوش اخلاقترین پسر دنیایی.......

1392/5/26 15:17
نویسنده : مامان فرانک
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهربونترین و خوش اخلاقترین پسر دنیا

مهربونم شیرین زبونم خو ش اخلاقم همه زندگی مامان و بابا دوست داریم

 

        
ماهه شدنت مبارک

 

قند و نباتم ٣٥ ماهه شدی مبارکت باشه تو این پست قرار هر دو ماه یعنی ٣٤ ماهه شدنت بهت تبریک بگم آخه ماه قبل دیر شد منم تصمیم گرفتم هر دو ماه با هم بهت تیریک بگم مبارک باشه لحظه های قشنگ زندگیت گل همیشه بهار مامان

چه زود زمان میگذره داره سه سال میشه که از حضور تو تو زندگیمون میگذره حضوری گرم پر از عشق انگار همین دیروز بود که توی بیمارستان تو رو تو آغوشم گذاشتن تا بهت شیر بدم و چه زود  قد کشیدی و بزرگ شدی تو اومدی و شدی همه زندگی مامان و بابایی تو اومدی تو خونمون تو قلبمون و چه پاک و معصومانه خودت تو دلمون تو وجودمون تو قلبمون جا کردی و شدی دنیامون و ثانیه و لحظه هامون زیبا تر  و قشنگ تر از قبل شد تو اومدی جسم و روحمون مال خودت کردی و چه زیبا ما رو بردی به دنیای شیرین مادر شدن و پدر شدن و دنیای شیرین من و بابایی رو شیرینتر کردی با خندهای تو میخندیم و با گریه های تو گریه میکنیم  وقتی اومدی همه چیز عوض شد و یه دنیای جدید برامون ساختی دنیایی که عشق خالص و ناب بود دنیای فرشته های زمینی که خدای مهربون یکیش به عنوان هدیه به ما داد تا لیاقت و شایستگی خودمون به عنوان مادر و پدر شدن نشون بدیم ...خدای خوب و مهربون به خاطر لطفی که به ما داشتی روزی هزار بار ازت ممنونیم و شکر گزار لحظه های زیبای زندگیمون هستیم  

عزیز دلم بهت افتخار میکنم چون تو بهترین و دوست داشتنی ترین فرشته روی زمینی برای مامان ....تمام رفتارت شایسته یه کودک سه سالست و همه دوست دارن خیلی خوب ارتباط برقرار میکنی چه با بزرگترها و چه کوچکترها بچه های کوچیک دوست دارن و تو خیلی خوب مراقبشون هستی و با بچه های بزرگتر از خودتم خیلی راحت کنار میای و با کمال آرامش باهاشون رفتار میکنی خدا رو شکر اصلا خجالتی نیستی و روابط اجتماعی خوبی داری دو تا از رفتارهای بارزت مهربونی و خوش اخلاقیت همه به زبون میارنش از بس ماهی شکلات مامان این من نمیگم همه میگن و از این بابت خیلی خوشحالم و روز بروز رفتارت قشنگتر میشه نفسممممممم

 

                                                        

               

من کلبه خوشبختی تو را روزی با نفسهای دلم فرش خواهم کرد

و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت

تا بدانی عاشقانه ترین ثانیه هایم برای توست

دوستت خواهم داشت تا ..........

                                      

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
26 مرداد 92 22:14
عزیز دلم 35 ماهگیت مبارک
چه جالب همش دو روز از دوست جونیت بزرگتری گل من


واقعا جالب بود......
مامان آرین
27 مرداد 92 15:51
خاله قربوووووووووووووووووون این آقای خوش اخلاق و دوست داشتنی بره
35ماهگیت مبارک گل گلاب من


مرسیییییییییییی خاله جون